გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა _ ნატურალური რიცხვები და წილადები. წილადის  შეკვეცა. წილადების დაყვანა საერთო მნიშვნელზე. წილადების შედარება.

გაკვეთილის მთავარი თემა
ნატურალური რიცხვები და წილადები. წილადის  შეკვეცა. წილადების დაყვანა საერთო მნიშვნელზე.
წილადების შედარება.
საგანი/პედაგოგი
მათემათიკა /ზურაბ მიქელაძე
სწავლების საფეხური/კლასი
დაწყებითი საფეხური/VI კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
27 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროების მიდგომის მოსწავლე არ არის.
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწავლეებმა გაიმეორონ წილადებთან დაკავშირებული მე-5 კლასში შესწავლილი საკითხები, განივითარონ წილადის უკვეცი ფორმით გამოსახვით, წილადების შეფასების/შედარების უნარ ჩვევები.
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
მოსწავლეები დაეუფლონ:
ü  წილადების გამოსახვას ფიგურების მოდელების მეშვეობით.
ü  წილადების გამოსახვას შერეული რიცხვების მეშვეობით.
ü  უკვეცი წილადის მიღებას გამარტივების მიზნით.
ü  წილადების შედარებას.
ü  წილადების დაყვანას საერთო მნიშვნელზე.
წინარე ცოდნა
ü  წილადის დაწერა და წაკითხვა
ü  რათომ შემოიღეს წილადი რიცხვები.
ü  წილადის წარმოდგენა მონაკვეთისა და ფიგურის დაყოფით.
ü  წილადების დალაგება.
ü  წილადების შედარება სხვადასხვა ხერხით.
ü  ტოლი წილადების მიღება, მრიცხველისა და მნიშვნელის ერთი და იმავე რიცხვზე გამრავლებით-გაყოფით.
შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეებს ვაფასებ წინასწარი შედგენილი შეფასების ცხრილის მიხედვით, ზეპირი გამოკითხვით, მსჯელობით, დამოუკიდებელი სამუშაოს  შესრულებით, გაკვეთილზე აქტიურობით.
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
სახელმძღვანელო, გეომეტრიული ფიგურების მიდელები. ფურცლები ჯგუფური მუშაობისათვის, საჭიროების შემთხვევაში პროექტორი, კომპიუტერი.
გაკვეტილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
მისალმება კლასის ორგანიზება _ 2 წთ.

გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა

აქტივობა 1 _ განვლილი მასალის გამოკითხვა _ 10 წთ.

ü  გაკვეთილი იწყება საშინაო დავალების ანალიზით, რის შემდეგაც მოსწავლეები კიდევ ერთხელ გაიხსენებენ ნატურალურ და წილად რიცხვებს.

აქტივობა 2 _ კითხვა-პასუხი _ 8 წთ.

ü  ახალი მასალის ახსნამდე ვსვამ კითხვებს, რომლებიც დაკავშირებულია ნატურალურ და წილად რიცხვებთან, რომელიც ნაწილობრივ შეისწავლეს მე-5 კლასში.    

გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება

აქტივობა 3 _ მინი ლექცია _ 5 წთ.

გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია

აქტივობა 4 _ კითხვა-პასუხი _ 5 წთ.

აქტივობა 5 _ სახელმძღვანელოში მოცემული სავარჯიშოების შესრულება _ 10 წთ.

საშინაო დავალების მიცემა _ 2 წთ.

შეფასება _ 3 წთ.

No comments:

Post a Comment